Мінстець дає 16 мільйонів на зовнішню рекламу в Борисполі найдорожча

Мінстець дає 16 мільйонів на зовнішню рекламу: в «Борисполі» найдорожча

Міністерство інформаційної політики України 10 травня за результатами тендеру замовило ДочП «Перехід Аутдор» послуги з розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції на 15,86 млн грн.

Про це повідомляється у системі «Прозорро», пишуть Наші гроші.

На поточний рік, а саме на 233 дні замовили 350 розміщень зовнішньої реклами на щитах, призмах, сітілайтах, лайтбоксах у Києві, Харкові, Львові, Дніпрі, Одесі, Донецькій, Луганській, Миколаївській і Херсонській областях. Частка лицьових сторін А від загальної кількості рекламних носіїв повинна становити не менше 70%. Ціни за одиницю на день наведено у таблиці нижче.

Найдорожчими є два лайтбокси в зоні міжнародних вилетів аеропорту «Бориспіль» по 2 017 грн., на які загалом припадає 940 тис грн.

Передбачено забезпечення виконання договору в розмірі 5%.

Ціна угоди на 2% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 16,20 млн грн.

Єдиним конкурентом було харківське ТОВ «Мегаполіс Інвест Плюс» Дениса Нєдовесова та Ольги Васильєвої, яким керує Наталія Кімлик.

Засновниками столичної фірми «Перехід Аутдор» значиться кіпрський офшор «Umedia Holdings Limited», а кінцевими бенефіціарами – Бейн Ендрю Найт зі США і Стюарт Девід Вільям із Британії. Директором переможця є Лариса Булатова.

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Завантаження...
RedTram