«Львівелектротранс» продавав рекламу за неринковою ціною

Із 2018 року рекламу на львівських трамваях продаватимуть через систему ProZorro. Промоцію розмістять не лише на бортах та дверях – тепер заклеюватимуть навіть вікна і початок вагона.

Про це говорили під час сьогоднішнього брифінгу в ЛМР, інформує кореспондент «Вголосу».

«Для реалізації рекламних площ використовуватимуть систему ProZorro-продажі. Ця система є протилежною до ProZorro-закупівлі і діє за принципом – хто більше платить – той отримує товар. У 2018 році виставлено 89 трамваїв, які розбиті на кілька лотів по три, п'ять або п'ятнадцять трамваїв. Стартова ціна за один трамвай зросла вдвічі з минулого року – і тепер становить 7 тисяч гривень. Передбачено три формати розміщення реклами: частковий – поклейка лише на бортах, середній формат – борти, двері та верхня частина і повна поклейка – разом із вікнами та передом вагона», – розповів Іван Бондар, начальник відділу інформації та зв'язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс»

«Реклама на транспорті – одна із статей прибутку ЛКП «Львівелектротранс», що не залежить від кількості пасажирів. Щороку зовнішня реклама приносить підприємству близько 3 млн гривень. За допомогою можливостей, які зараз маємо, плануємо збільшить прибуток до 7 млн», – каже радник мера Андрій Білий.

Зі слів Івана Бондара, цей проект приносить ЛКП «Львівелектротранс» чистий прибуток.

«Ми проаналізували, що відбувається на ринку, і зрозуміли, що наша ціна не є ринковою, адже попит на зовнішню рекламу є доволі великим. Адже мати 70 метрів забрендованої площі, що проїжджає центральною частиною міста є дуже ефективним способом реклами. Ми розуміємо свій актив і хочемо сповна використати його для підприємства».

Згодом планують провести аукціон для рекламних площ на тролейбусах та автобусах. Продаж реклами на трамваях у системі ProZorro триватиме з 9 до 15 січня.

 

«Вголос»

 

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Завантаження...
RedTram